Just nu!

Just nu antar jag att jag är i stallet, kom dit vid 8 och får se hur länge jag stannar kvar. När man har stalltjänst så mockar man, sopar stallgångarna, tar in och ut hästar, fodrar och bara myser med hästarna! Det är urhärligt och tanken på att jag ska få göra det 3 dagar denna vecka känns helt otroligt. Kommer nog komma hem ganska sen ikväll, så tror inte jag bloggar. Men det kommer tidsinställda! Kommer inte hinna blogga imorgon heller då jag åker 08.00 från mig och kommer hem runt 20.30, blir alltså över 12 timmar i stallet! Kommer bli bäst. Jag rider ju också på kvällen, men jag fixar tidsinställda inlägg till tisdag, så får jag berätta om ridlektionen på onsdag istället! Hoppas det låter bra? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0