Hello again ;)

Hej igen!

Ja, Nu har ni ju fått reda lite om mig så nu är det väll bara att börja blogga dåe ;D

Idag så blire fotbollsmatch emot Hallsberg. Dom vann Rynninge tjejcup både förra året och i år :@
Arg jag blir liksom! Aja, Det kommer säkert gå bra för alla tjejerna i vårat lag ( IKS ) är otroligt taggade och kommer ge gärnet på fältet.
Blir ju inget stall idag för att jag kan inte vara där så länge då :/ Men på Måndag blire stallet igen ;D Ska ta hand om min lilla pärla!
Har inte hunnit med henne under sista veckorna med skoltiden för att jag haft så himla mycket läxor och prov :(
Kommer nog bli bättre nu när det äntligen är lov!
Imorgon ska jag äntligen till Kolmården! Guud vad jag har längtat till det!
Nu får vi se till att vädret håller sig!

Mamma köpte en lite mindre pool igår så efter matchen idag ska jag bada!
På Tisdag blir det näst sista ridlektionen för mig innan hästarna får lov och ridlägren sätts igång ;)
Vi ska rida och bada med hästarna.
Hoppas att jag ska rida Glow som jag brukar xD
På Onsdag ska jag rida istället för Lovisa för Cicci. Hon rider Lille Skutt ;D Alltså Fanny J,s skötponny.
Så då blir det att rida den lilla plutten antingen barbacka eller ut och bada igen eftersom att jag red i deras grupp förra onsdagen också.
Nu måste jag väll snart göra mig i ordning. Idag måste man dricka mycket!
Himmlans vad varmt det är!

Jag hoppas att ni bloggare tycker om mina inlägg >.< Kommentera någonting som ni kanske tycker att jag kan göra bättre?
Jag har ridläger vecka 26! Det ska bli himmlans roligt. Hoppas på att få rida Glow, Chasmin, Brilliant, Ferrari eller graciösa ponnyn Adam xD
Igår innan jag somnade tänkte jag på Ponnysnillarna.. Ska bli så jäkla roligt att få skriva här med dem här fantastiska bloggarna!

// Frida <3

Här ser ni en bild på minimig när jag rider på Glazé <3 Wilma Jivemo Högbergs medryttarponnys ägares storhäst xD
Jag vet.. Det låter lite komplicerat! Stor i allafall. 1.73 X) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0