Hejhoppsanloppiloppsan! :D

Hehe, min rubrik (yyy''
Aja, nu sitter jag och nördar muuuusik, me like! Hehe, nejdå eller jo det gör jag men äsch nu babblar jag på om allt och ingenting, kom tillbaka till saken Fanny!

Okej, idagen idag då..jag åkte till Felicia vid runt 14 tiden, när jag kom dit solade vi och satt sedan vi datorn. O sen åt vi glasss :D Efter det pratade vi lite och löste några saker, mer får ni inte veta för det är mitt privatliv ;)

Jag är super taggad för imorgon, vi ska ha någon blandning av klassdag o friluftdag. Och gisssa vad vi ska göra?! Jo vi ska åka till Karlstal och rida hela dagen! Från kl 9-14 ska vi spendera i stallet, hur lyxigt som helst eller hur! :D Efter det dra jag och Felicia hem till henne och byter ridkläder innan vi drar till Karlsund och rider våra vanliga lektioner, jag ska ju provrida i 19.20 gruppen. Hoppas det går bra, håll tummarna hörrni! :D

Ska fixa tidsinställdainlägg nu så ni har något att läsa imorgon! ;)

Mitt sanna jag! HAHAHAHHAHAHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0