Hejhopp långkalsong! :D

Hehe, ja vet att jag är bra på rubriker ^^ ni behöver inte berömma mig, lovar! ;)

I alla fall så var jag på stan idag, tog bussen upp och var framme runt kvart i 12, köpte bikinisar där uppe. Dom kostade 99 kr per del, så jag köpte lite oliak färger på delarna, checka bilden:

Det var alla delar jag köpte, så kan jag blanda lite!

Det är något jävla fucking fel på vårat hus, våra element går inte att stänga av så just nu är det 43 grader här inne. Snacka om att det är VARMT? Jag lovar jag dör snart, ska fan flytta hem ifrån snart...

Ledsen att jag inte la in något videoinlägg, men som sagt så är det skit varmt i mitt hus, så det blir runt 50 grader inne på dagen. Och då vill jag verkligen inte sitta framför datorn och göra något videoinlägg. Ledsen det får vänta lite tills det blir svalare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0