hejhopp :D

Nu har jag nyss kommit hem från en toppendag i vinön med min bror, farmor och farfar + deras vove ♥
Jag har badat, åkt båt, solat som fäään, gosat med hunden och självklart ätit god mat och glass ;)
Farmor och frafar har ju en sommarstuga på vinön, såååå bra asså! Bara ta färjan över åka dit o sola o bad! (a
Åker inte till stallet idag. I kväll drar mamma, jag, pappa och min bror till några kompisar o grillar. Senare åker mamma,pappa och filip hem. Men jag stannar kvar, min kompis Elin och jag ska sova över :D:D:D:D
Kommer bli riktigt skoj!
Har datorn med (såklart) så uppdateringen från min sida kommer vara på topp, jag lovar! Tänkte faktis skriva ett lååååååångt inlägg med bilder om divas skada. Om ni vill? För det är ju er jag bloggar för:)
Jaja, ni får ha en toppen kväll allesamans, puss!
Var bara tvungen att ladda upp en bild på mig när jag var liten (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0