godmorgon!

Godmorgon alla fina bloggläsare! :)
Jag vakna klockan 08.00 i dag! Nu när vi har sommarlov också! Haha, man har vant sig att gå upp klockan 07.00 alla vardagar! Det här blir ät rätt ondöigt inlägg, men ska försöka blogga lite mer idag, för i morgon så drar jag på ridläger med jenny whiiiiio :D Hade förut bestämmt mig för att göra tidsinställda för varje dag. Men nu så ska jag inte göra det förat bara få stänga bort o få vara med kompisarna oså. Kanske gör något, får se!^^
Som sagt väldigt onödigt inlägg.. snart ska jag gå o äta frukost, göra rent till kaninen, sen vid klocken 12.00 kommer min faster o hämtar mig så ska vi kolla på när min kusin tar studenten! Sen åker vi hem till dom o äter o så. Sen ska jag till Diva o rida lite kanske o säga hejdå o bara stå & gosa. Åker ju iväg tomorrow :D:D:D ,
Snart ska jag & amanda till liseberg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0