Godmorgon!

Jag antar att jag är uppe nu, men men jag kanske fortfarande sover, det är ju första dagen på sommarlovet! Hur jävla gött som helst! Tänkte berätta lite om mina planer för i sommar.
Snart drar jag till Öland, böda sands camping, och campar i ca 3 veckor. Åker dan innan midsommarafton Ska bli hur skönt som helst! Bara få komma bort från allt för engångs skull och bara leva livet, gött som fan! Såg nu serien som gick på 5:an i höstas som hette "Böda sand"? Jag var där ni dom filmade och kom med när jag står på stranden i handduk! Ur sexigt ;)
Efter det kommer jag hem hit till Örebro och är med kompisar och bara har ett härligt sommarlov, med massa bad, sol, kompisar, killar och självklart sena ute kvällar! :D Blir inge ridläger i sommar, så blir tyvärr ingar hästar. Får väl roa mig på annat vis! Det var lite om mina sommar, sedan kanske jag ska utomlands, men inget är bestämmt än. Nu får ni hare gött i sommar för det ska jag ha! Kommer blogga heeeeela långa sommaren så bra som jag är. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0