Godkväll!

Godkväll alla fina bloggläsare, super kul att komma in och se så många kommentarer och se att statistiken fortfarande är hög fast ena delen av bloggen har varit på ridläger! Men idag kom hon hem, så räkna med att det kommer inlägg från henne imorgon, eller redan ikväll! :D  Idag var jag i stallet och rykta rent Lille skutt ordentligt och mockade fint hos honom med hjälp av hans andra skötare Emma. Det är otroligt bra att vi kommer bra överens, då jag vet att det finns skötare som inte kommer överens, men jag och Emma är riktigt bra kompisar! :D Så det är ju super bra, kommer sakna Skuttis grymt mycket när det blir sommarlov. Blir nog inte att åka ut till Andrea någe mer...har försökt att få kontakt med henne men hon svarar inte...så jag tror inte hon vill ha mig där längre, och det är ju hennes val. Så jag får helt enkelt glömma det och gå vidare!

Morgondagen ser ut som alla andra, blir stallet som vanligt. Sedan hem och mysa lite med familjen! En toppen dag kommer det bli! Så längtar jag grymt mycket till måndag, då jag äntligen ska kapa av håret och sedan på torsdag så drar jag till Öland i 2½ vecka, gött som fan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer sakna dig grymt mkt!!

2011-06-16 @ 22:17:07
Postat av: Felicia

STICKER DU NÄSTA TORSDAG??!!?!???? :O

2011-06-16 @ 23:05:00
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0