...

hej , förlåt nu ska jag verkligen skärpa mig , min dator har haft damp och alldesles för mkt skit i sig , har den fortfarande men har rensat lite så nu går den iaf att andvända litegrann!
igår var jag med Isabelle till kumla för hon skulle vara med på en Pay and Jump!
fotade och träffade ett par som jag inte sett på länge :'D
så om du var där kan du ju kommentera så kanjag kolla om jag fick några bilder på dig!

och idag ska jag Sandra & maya ha en liten fotodag ;)
mer får ni inte veta , eller jo en ledtråd!
barbacka ridning på kila ;)

eller ja jag rider kila och maya pluto och sandra på lycke ah , ni fattar! :)


bilderna juste, jag kommer slänga upp några bilder från P&J resten kommer upp på facebook .
Fanny Börjesson@ fb



jag och bebiss
foto : madeleine swan



//fannybörjesson

Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack så mycket för hjälpen..=P

2011-06-22 @ 14:06:51
URL: http://stormizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0