Dagen och TACK!

Ledsen för att det inte blev mer bloggande igår, även fast jag lovade...dumma mig, skäms Fanny!
I alla fall, det som står på schemat idag är att först fixa iordning mig, sedan drar jag upp på stan med Emma & Felicia, och sedan hem till Emma o bada i hennes pool och självklart S-O-L-A! :D
Kommer bli en toppen dag, en väldigt varm dag. Jag tänkte kolla efter en ny bikini, har dessvärre bara en, så jag behöver en till!
Men idag har jag fixat tidsinställda åt er, det kommer 2 svar på tal, så vem vet...det kanske är just din fråga jag har svarat på? ;)

Håller på att skriva en hästnovell, eftersom det hade kommit ett önskemål om det. Och tack för alla fina kommentarer om mina noveller! Jag blir jätte glad verkligen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0