Bilder ni aldrig har sett o 5 punkter om mig!


Mitt hår.. :D

sjukt varmt!

5 punkter om mig som ni inte vet om!

* Jag har fobi för djupt vatten och spindlar

* Jag älskar mitt hår när det är plattat och sten platt <3

* Jag har bara en riktigt allra bästavän, alltså en som jag litar på till 10000 % och som vet allt om mig o tvärtom. Sen har jag en massa bra vänner och bästa kompisar!

* Förut plattade jag mitt hår upp till 5 ggr per dan :$

* Jag har haft typ 15 pojkvänner, o 3 det senaste året!  :P


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lilla Fanny!<3 Gulleplutt!<3

2011-06-09 @ 08:47:55
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: Emma

5 gånger per dag?<3

Bästa kompis ;)

2011-06-09 @ 09:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0