åh, tur, jag är inte död, än...

hej på er folket, han inte uppdatera igår kväll när jag kom hem från matchen. det blev ju värsta åskvädret. ska berätta en hemsk sak i ett annat inlägg sen... aja, det blåste,blixtra,regn, eller ja.. det halgla och åska! Rent ut sagt storm. Så hade vi 3 tronder här i mellösa. Så en skog typ "försvan" skit lebbigt ! :O Jag var fett rädd, för vi var ute o spela fotboll så helt plöstligt slog det ner än blixt bredvid oss o alla blev as rädda o sprang därifrån. Så matchen avstängdes när det var 10 min kvar o det stog 2-2. As spännande! Men ja är glad att jag lever iaf!! Så han ej göra tidstinställda i går, som skulle komma upp i dag, så sätter mig o bloggar lite nu ist! :)
Kommer mer inlägg snart, kram!
Jag igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0