3-1

Hej!


Nu har det varit match ;D Fan vad skönt asså! Vi vann emot Hallsberg med 3-1
Skönigt värre!
När vi spelat klart bytte jag om hemma och badade lite med Tilde.
Har skit ont i mitt öra. Tror att det är Öroninflammation :( Vill inte ha ?!
Nu satsar vi till nästa match eller rättare sagt cup = Örebro Cupen tillsammans med bästa Adolfsberg IK.
Ska göra ett "Dagens Häst" inlägg efter detta.. Vet rakt på sak vem det blir ;D

Jag läser som Fanny J www.dressyrmupparna.blogg.se och jag tycker den är superbra.
Har hört att Ingrid och Claudia tävlat. Det verkade gå rätt så bra för henne.
Men nu har jag en fråga till er om tävlingar..
Hur förbereder ni er inför en tävling?
Spelar ingen roll om det är dressyr,Hoppning eller terräng.
Undrar mest hur ni förbereder er inför en tävling.
Jag hoppas verkligen att så många som möjligt kommenterar. Även att ni tycker att jag passar in här på Ponnysnillarna. Jag älskar verkligen denna blogg!
Kommer börja med en till sak.. Dagens Blogg ;D
Det blir imorgon eller på Måndag kanske idag det beror på ;)
Imorgon blire Kolmården! Gud vad jag har längtat till det! Kommer en rejäl bildbomb imorgon på dom fina djuren x) Kommer:
Gå på delfinshow
Rida Kamel och Elefant
Gå in i tigerbussen
Åka Safari

;D

// Frida <3 Eran vänliga gästbloggare ;D

Här är jag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0