my day:)

tack till madde för desigenen :)
så n måte jag ju börja blogga..
aja , idag var jag o små shoppade lite , eller ja först var jag med moa
sen kom Izza och hämtade mig , och vi åkte till till häst, var där ett tag, izza skulle ju ha ett john whitaker schabrak , men var liite svårt o välja ;)
sen åkte vi till hööks , hitta inget..'
men det gjorde izza ,typ benskydd, dressyrskydd o en grimma o ett täcke o  säkert nåt mer ;)
sen åkte vi tillbaka till , till häst för jag ville ha en repgrimma och lite godis , så fick med det!
efter det åkte vi till stallet ,
testade sakerna allt passade, vi tog på han ett täcke och tränsa , och sen red vi båda två en liten sväng :D
första gången för han , dutti ponni!
sen tog izza lite bilder på han o mig på stallplan , haha
sen åkte vi hem .
eller juste , vi käkade lite på  max ,tog en delifresh kyckling mål eller nåt sånt , äter inte hamburgare.. :)
det här fick jag med mig hem :)

repgrimma , till häst 65kr

hästgodis till häst 19kr :)
nu när diva är halt och bloggen inte kommer va så uppdaterad igen , så får ni kolla in den här !

fannyboorjesson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0