its sooo baaaaad

Hej på er!
Nu ska jag inte vara så tråkig, men det har hänt tråkig grej så jag inte kommer kunna blogga så mycket. Den här bloggen handlar ju om hästar. Men diva har blivit halt... hon blev det igår, hon har fått mugg på bena och hon har blivit halt. Så nu kan jag inte rida , kommer åka till stallet o borsta på henne. Men nt mer än så, då blir inläggen tråkiga.
Så jag kommer inte blogga så mycket nu, för allt känns sjuuuukt jobbigt i mitt huvud nu. För Diva var ju halt för inte så länge sen då hon fick en senskada. Men jag kanske kommer blogga lite, typ åsikts inlägg. Men annars inget speciellt. Behöver tänka lite oxå... men ni får ha det så bra, men självklart kommer jag fortfarande blogga men inte jätte mycket häst.

I love you babe , ♥


Kommentarer
Postat av: ponnygalopp.devote.se

ÄNTLIGEN! så har jag hittad en blogg som handlar om hästar och där redaktörena är 12 år gammla! för jag är också tolv år och har en blogg som handlar om hästar och den heter, stalltjejen.devote.se.



Nää, vad tråkigt att medryttarponnyn blivit halt :(.



//Emma

2011-08-20 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0