tjena, tjena hallå!

hejhej, i dag är det fredag, sköönt!
efter skolan tog jag, moa och amanda mina kompisar. en buss till knarsta.
alltså till amandas mormor. vi busa och hade skoj, sen åkte vi hem vid ca 2.
sen var vi en stund hemma hos mej, sen vid kvart över tre så åkte jag till diva.
jag och carro börja med att rida. vi lät dom pulsa i snön ( bara skritt ) och det tyckte dom var jobbigt nog.
divas kondition gick ner väldigt mycket, när hon var halt och stog still...
efter vi hade ridit så mocka vi. det gick fort. nu sitter jag hemma hos morfar och bloggar.
jag har nyss dushat, ätit pizza med morfar har jag oxå hunnit med :D
kanske hör av mej senare med en " hiss eller diss "
milo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0