tjäääna ☺ | i am here without you baby ..

hejhej , hann inte blogga igår men jag ska skärpa mig!
aa men igår var jag i stallet i typ 4 timmar och städade med sandra , hennes kaninburar , hehe bara 9 st..
sen mockade vi, fixade hö och så sen tog vi in abby&lillkillen sen ruffsan och gideon .
sen kom sandras skjuss så jag fick vara ensam i typ 15 min för mamma var sen -.-
idag vaknade jag typ ap tidigt , min bäästa pyssling ringde kvart över 9 ..
men jag visste om det så ,
aja ska förmodligen till Stina vid 1, om mamma inte har magsjukagrejs.
sen åker vi till stallet vid 3 , ska fota Stina & Abby då :)!
sen kmr väl sandra så vi är väl med henne antar jag :)
imorgon börjar skolan ! :'((((((((((( *saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadface*
men efter skolan, ska jag rida bebis kila , kanske rida ut om vädret instämmer och Martina ;)
ni får en bild på en av sandras alla kaniner fast den här e hennes egen uppfödning som heter
Pandoras adorabelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0