stallet * diva

hejhej, som jag sa i mitt förra inlägg så skulle jag berätta om hur det gick i stallet.
men det hände inte så mycket, efter jag hade ätit så gick jag över till Carro.
vi åkte direkt till stallet. väl när vi var i stallet så börja jag med och mocka divas box.
carro fixa stallet och anne ( carros mamma ) mockade ladys och gordons box.
efter jag hade mockat gick vi ut i hagen för att hämta hösilage, dom har en STOR hösilage boll i hagen.
när jag gick in i hagen så vippps , så satt jag på rumpan :o , hehe men det gick bra.
sen tog vi in hästarna, jag gav dom varsit grönt äpple, mummmmmmmsigt för dom!
sen åkte vi hem, det blev ingen ridning :( , bääääääääääh jag ville ju rida i dag för det var så länge sen!
jaja, nu sittar man här o gäspar, så snart ska man gå till sängen.
jag och tjalle, min favorit ponny i folkatorp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0