Hej ♥

hej på er!
i morse gick jag upp vid typ halv nio, mamma och jag åkte till folkatorp.
det var en liten dressyrtävling där, julia hjärtmyr vad med på sin lilla favo figaro <3
kommer bilder, och det lovas (y)
så mysigt att få träffa lilla tjalle gubbe igen! han är verkligen underbar!
sen åkte vi hem, vid typ 1 så åkte vi in till stan vi i fotbollslaget har vunnit ett pris.
fair play heter priset, vi fick en värde chek, med myckee pengar :D
sen gick mamma  och jag till vågen där ja handla lite grejer.
jag handla: 1 skrivblock, 2 mappar om det var något mer kommer jag inte ihåg xD
vi stanna och köpte lite smått o gott på saigon, vi tog med maten hem o åt.
så nu har jag bara varit hemma o inte gjort någonting, det blev ingen diva i dag :(
Bilderna kommer när  jag laddat över dom på datorn :)
På bilden är det morfars katt, Indigo som dricker ur vattenkanan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0