hej :p

hej och förlåt för dålig uppdatering :/
har haft så mycket att göra med både skola och Diva. det går före bloggen.
i dag var det skola skit tråkigt..
efter skolan åkte jag och amanda hem till henne. Vi hade kul, får man ha så söt lillebror (L)
sen skjusa pappa upp mej till stallet så mocka jag, gjorde betfor o gosa med lilla Diva.
Hann tyvär inte göra så mycket mer. för sen kom pappa och hämta mej så skulle vi hem o äta mat. gott!!
så nu sitter jag här o bloggar ikväll ska jag försöka med en stor uppdatering, men vi får se om jag orkar.
jag har en fråga: vad vill ni se för inlägg? :)

Var bara tvungen att visa dom här bilderna.
1. jag till vänster, julia till höger <3

2. Julia till vänster, jag till höger <3

3. Divine <3




Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg, den går ut på att du ska skicka in den snyggaste matchnings bilden på dig & din häst/ponny till "[email protected]" och du kan vinna bra priser!

Läs mer på: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/tavling-ala-amanda.html !

Hoppas du vill vara med!

/Amanda - Rilfarna.blogg.se

2011-01-23 @ 00:48:00
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0