Dag 1. info om mig, Louise

Ja, Jag heter Louise Ericsson. 11 år. Jag fyller 18augusti. Jag går på en skola som heter Storamellösa, men nu i 6an ska ja byta till en skola som heter kunskaps skolan här i örebro! Ska bli kul med något nytt!
Jag min mamma, pappa och min storebror Filip bor i en villa i Storamellösa. Och vi trivs väldigt bra. Jag börja på ridskola i 5 års åldern. Jag red på en ponnyridskola som heter Folkatorp. Då var det en jätta bra ridskola. Dom har bytit ägare nu väldigt många gånger. Jag red där i ca 5-6 år. Sen gick jag över till en ridskola med större hästar i, så då börja jag på karslund. Där rider ja nu och har ridit i ca 1 år där, lite mer tror jag..
Nu är jag medryttare på världens finaste ponny. Divine heter hon. Just nu är hon halt men ni ska få reda på skadan, den kommer ja skriva om när jag får tid och lust... hon vart halt på vår första tävling....
mer vill jag inte berätta just nu. Hon heter då Divine men kallas för Diva, hon är född 1992. Arabsiktfullblods sto.
världens finaste! Så har jag en kanin också! Han heter Milo är 5-7 månader, min lilla gullegris!! .. nu vet ni lite om mig hoppas det räker! ..
diva och jag i höstas! ;) <3
Milo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0