Utkast: Feb. 27, 2011

tjena bloggen ;)
idag slappade jag sen hade dom släppt ut skrållan för första gången ensam och efter ngn timme hade hon inte kommit så gick ut och kollade då kom madde och maya dit så gick och kollade om de hade sett henne.
och de hade de inte och dom skulle rida så följde med och fotade.
jag tog även med lilla Ruffsan ( gotlansruss<3) så fick hon promenera också , det var rent ut sagt jävligt jobbigt!
vi gick i skogen , det var mkt snö , och jag fick ju trava med henne när jag ledde henne för maya och sandra ville ju trava lite , hade världens ondaste håll sen ..
för er som inte vet ska jag börja rida ruffsan några eller någon dag i veckan när isen smält.
ska försöka leta på min usb sladd när bloggat klart!
eller nej  , gör det nu ! 18.47
och nu 18.04
hittar jag den inte :(
men skrållan har kommit in nu , känns toppen för nu vet vi att hon kommer tillbaka!

aja , hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

var det inte jag som kom?;)

2011-03-01 @ 07:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0