update , med fanny (:

hej
förlåt för offen. SKA SKÄRPA MIG!
Igår var jag i skolan  , sen tog jag bussen till svennevad till madeleine ,
och så gick vi hem till henne för att äta lite ingen av oss hade ätit i skolan..
sen gick vi till stallet , hela vägen var isgata , så vi ryktade Pirran & Candy för dom stod inne.(candy e sjuk o pirran sällskap.)
sen mockade madde och jag soppade hela stallgången och all päls som lossnat från candy .
sen gick vi hem och då kom pappa och hämtade mig sen duschade jag och så.
 
idag  (fredag)
vaknade jag och åt frukost och fixade mig , men jag hade typ ont i ögonen och det brukar jag inte ha.
sen efter ett tag eller ja , jag skulle haft idrott nu men jag drog hem för mår illa och det där med ögonen ..
och nu sitter jag i sängen och kollar på tv och med datorn.
tänkte att jag skulle vara lite snäll för er läsare att lägga in bilderna , men icke sa nicke!
glömde kameran hos pappa så kan inte ladda in bilderna , men ska hämta det och andra grejer sen.
och idag blir det sen ( om ngn timme.) skjussa min syster nånstans för hon ska spela fotboll , haha om jag  ska skryta lite så är hon en av sveriges 40 bästa spelare , asså inte av landslaget och sånt där skiit men ah (:
sen kanske mamma vill va snäll och skjussa mig till hööks/stallstugan , vill kolla nya ridbyxor och jacka och sånt där .


men en dålig nyhet ( tkr jag)
är att jag inte fick systemkameran igår för han som skulle komma med den till pappa jobbar ju på pappas jobb och han var tvungen att rycka in och köra lastbil i typ sthlm så han kunde inte komma!
för er som inte vet så äger pappa ett åkeri , tsm med en annan .

ni får en liten bild på candy!
ska  även ladda upp lite typ veckans vill ha , eller dagens vill ha eller något sånt!


candy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0