the day

hej!
jag har faktikst ganska tråkigt.
vet inte vad jag ska göra ;o
eller ja , ska ju te stallet med sandra
och städa hennes skåp , igen !
vi hann bara fixa ett förra gången för allt med skrållan..
idag , än så länge har jag åkt till eva , kollat på pappas lastbilar i kumla-.-
och handlat lite mer på maxi .
aja jag har tråkigt just nu , ingen social på facebook!
och det värsta är att min mobilladdare funkar inte. och jag har typ en vanlig ica nokia som jag
köpte på västkusten för min gick sönder när jag var där haha
så får nog ta pappas sony ericssonnär han får sin iphone 4 , och han kan typ inget sen bara får han en iphone ? så jävla surt!


sommar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0