sorry för ingen update ! :(

hejhej
förlåt att jag inte skrivit något .'
har inte haft något internet det dampade ..
aja !

Igår
så var jag i skolan , sen åkte jag till pappa och böt om till mina stallkläder , sen gick jag in till  stallet
och hämtade grimskaftet och gick till kilas hage.
men !
när jag går emot kila ( hon är ganska svårfångad , om man ej har godis såklart!;) )
så springer hon i väg och då for Tratten och Flisan med och dom bara rejsar och så börjar tratten bocka ,
så fick stå mitt i hagen och vänta på dem haha !
sen fick jag tag i kila! ängtligen sa jag bara xD
sen så började jag rykta och precis efter jag typ var klar så kom Martina och Stina och Sandra och sandra hade med sig två sadlar som hon skulle prova på kila , en dressyr och en allround , för hennes sadel till kila hade gått sönder.
så då gick Stina och hämtade Abby , och så ryktade vi båda henne tills hon var klar med kila!
sen så var hon klar , då sadlade jag kila  , och fixade på ländtäckena , och benreflexer medans stina inte hade någon reflex alls haha!
sen så red vi , typ uppför ett berg sen i skogen , det blev bara skritt och galopp för att i skogen gick det inte för d
där det var plant var det mkt snö och där det inte var mkt snö kom det massa grenar ivägen som abby blev rädd för haha
fast stina ville ju galoppera på vägen för hennes pownie är ju fult broddad och de  äe ju iinte kila + att hon halkade lite så jag galopperade inte.
sen red vi tillbaka till stallet och fixade där sen åkte jag och martina och mockade i hennes andra stall ,
och mockade vi och sen åt jag betfor haha!
sen kom mamma.
och jag åt , sen badade jag i badkar och pratade med madde och hade håringpackning ;)
sen typ satt jag och dampade på internet för det funkade inte sen glodde tv och sov.

idag
har jag varit i skolan , suck!
och sen kom madeleine *happy face*
och vi sitter vid datorn , eller jag gör haha !
ska snart äta
aja några bilder från igår som jag tog med min mobil kan ni kke få senare , jag venne för har inen usb sladd och mammas mobil  e inte här så kan inte föra över från den .. men vi får la se !

/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0