SLALOM!

CHACHA BLOGGEN :D
haha , idag har jag inte varit i skolan , för det är lov och det är bra! :)
åkte slalom med Mizel och Emma , sjukt kul var det allt!
och tänkte att ni ville veta att jag lyssnar på  :
Ge mig lite mer - kick
haha , inte min smak men , får gå ;)
aja det var emmas 3 gång hon åkte , och mizzan's 2 gång.så vi började åka i lilla backen , fast jag har åkt i hela mitt liv , haha  , yääh skrytarn! ;)
när jag och emma började åka i stora , så åkte vi typ i skogen och emma sa :
VAR ÄR JAG PÅ VÄG?!?!?!
jag :
JAG VET INTE?!?!!?
emma :
INTE JAG HELLER!!!
jag : ASG!!!!!!!!
shiet vad jag garva asså!
sen så åkte vi i lyften igen och då ser vi Amanda och Nelly som har ramlat så vi går av och hjälper dom * snela cheyor*
och så blev mest garv där med :P
sen åkte dom upp igen , och amandas skidor åkte av så  hon flög rakt ner fast hon åkte på rumpan , asg igen!
så jag och emma skrattade fortfarande i lyften när vi åkte upp igen så vi ramlade haha , och så åkte hon över mitt ben typ så det gjorde ont haha , men det gör inget emma :D <3
fotade lite på emma   ( SHE IS CRAZYYY)  men hade inget batteri när vi åkte med mizzan i stora backen tyvärr
! :(
aja allt var iaf as kul! men nu är det slut på det roliga för jag vet inte var min usb -sladd är så kan inte föra över bilderna -.-
men kanske hittar den sen :P
hejdå!
ni ser typ till vänster , det är barnbacken sen den vid träden är stora backen ;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vart åkte ni?

2011-02-24 @ 09:35:19
URL: http://ronjaboketta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0