ridning

hej idag har jag slappat först sen så åkte vi och hämtade skrållan och så fick hon träffa bamse och sidär ;)
´sen åkte jag till stallet , och då i samma veva som jag kom så kom Maya och Sandra :) och så två hundar , sissi och så kkommer jag inte ihåg vad den andra hette ;)
sen när jag precis skulle gå in med kila i stallet så hade martina kommit! så vi tog av henne täcket och ryktade  och så , sen sadlade jag och så gick vi  iväg mot ribanan!
hade med oss Maya och Blackie och så Sandra och hundarna :D
maya tömkörde blackie lite och sandra busade med vovarna !
och jag red på en volt lite längre bort , det gick bra .
kila lyssnade hyfsat bra i början , fast lite mer intresserad av blackie.
sen när blackie gick gick det inte så bra hon vart jätte stöddig och bråkig så martina hoppade upp och red några varv , det gick bättre men fortfarande lite stöddig :/
sen red jag lite igen och då gick det mycket bättre , fast galoppen i höger varv tror jag det var går mycket bättre , jag sitter mycket bättre i det varvet och då blir det mer som om kila lyssnar mer.
aja sen packade martina ensilaget ochj jag mockade.  sen åkte vi till hennes hästar och mockade där , fixade mat och tog in dem .
och så kollade vi lite vad dom behöver för nya ryktborstar.
för på fredag kommer martina och hämtar mig vid tolv  och så åker vi till hööks , till häst och granngården och shoppar :D eller asså ja venne om ja kommer köpa något på granngården men kanske , *intressant*!
 

och imorgon blir man hämtad av jennifer så ska vi åka och bada  :D
fun fun !

toppen vecka !
och har fortfarande inte hittat min usb-sladd... så kan inte ladda upp bilder idag heller ! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0