my life , my heart , my everthing , THATS YOU!

Hej !
idag red jag bebis  med stina och abby , och så följde maya och blackie med i repgrimma.
sen så busade dom lite på en volt och blackie  vart jätte galen haha och höll på att sparka och små stegra typ och så , gulligt ;)
sen fick maya plocka fram bomar och sockerbitar till mig , så satt på kila och travade & skrittade samtidigt som jag höll i reptyglarna eller va de är på blackie :D
sen körde jag lite cavaletti och sen tog jag några småskutt ( 40-50 cm ) i trav men hon hoppar knappt så höjde till typ 50 och hoppade , det gick mycket bättre!

sen travade jag av henne med lösa tyglar sen gick vi hem .
juste maya red på kila lite ,   då fick jag hålla i blackie så hoppade lite med honom , sprang bredvid men han hoppar ju inte över de , han går typ på dom eller litet steg över , haha ;)
det var allt , sen var vi och mockade och fixade i stallet sen tog vi in dem.

när jag  skulle lämna kila i hagen så höll jag ej i grimskaften utan la upp det på halsen lite  , och sen stannade jag , och kila stannade , sen gick jag , kila gick , och sen stannade jag och kila stannade :'D
det brukar mest va så att hon är as taggad för att komma ut till kompisarna igen .. :')


bilder kommer ngn annan dag när jah har min usb sladd.
/ fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0