KILA DU ÄR ALLT!

hej!
dagens ridpass :
började med att gå in i stallet , hämta grimskaft och lite godis och hämtade kila ,
sen gick vi in i stallet hämtade hennes ryktborstar ( mer info om den kommer! :D )
och så var sandra och hennes mamma där så pratade med dom lite , sen säger sandra :
Du ska inte lägga ner din blogg?! ja bah jo tror det.. xD
aja sen kom martina och hon hämtade tratten och sa att vi skulle ner till ridbanan!
så hon red ner på tratten och red lite sen hoppade jag av och ledde henne för vi var mycket snabbare än trattens små ponniee ben ;) ( korsning mellan shettis och welsh)
aja sen började jag trava runt på spåret ( en stor volt då det är mycket snö där ,) för det var typ skottat där , så hakade Martina & Tratten på  , lilla tratten som inte förstår skänklar var jäätte duktig! :'D
dom travade lite mera sen , men tratten vart trött sen så hon lade sig ner med martina xD
gud vad kul det såg ut , hörde bara martina som sa aaaaaaaaah typ och då kollade jag och då ligger tratten där på knä med martina på :D
aja , sen :
galopperade jag i båda varven , jätte lugn och fin galopp hade bebisen , liiiite seg på att fatta galoppen i vänster varv bara.hon lyssnade jättebra på sätet och rösten , stolt över bebis! det gick jättebra , kila var värkligen jätteduktig.
hade det andra tränset , pullar med pessoa..
och förut var jag ute med skrållan lite( innan ridningen) för hon sitter och gnäller och vill ut ..
och vi hade ingen koppel så gick med henne lös men hon sprang hela tiden iväg , först under balkongen , sen in i stallet?!
så hon sprang in i lösdriften nästan , så fick gå in och hämta henne ..

bilderna kommer nån annan dag , usb-sladden is goone! spårlöst försvunnen..


*oroterad bild*
du är allt gumman (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0