hej! LÖWAKATTEN HETER HON , MEN SKA DÖPA OM XD

hejhej ! skolan var as tråkig , som vanligt?
aja efter skolan frågade min busschaffis om jag visste ngn som behövde en katt för ägaren till katten
dog igår kväll så hon hade ingen ägare , och hittade dom ingen ägare innan det blev mörkt skulle dom skjuta den i huvet så den dog , då började jag stört böla :(
man ska inte skjuta katter eller något djur!
så jag ringde mamma och frågade om vi kunde ta henne.
men icke sa nicke! vi har redan en katt.
så ringde pappa och han hörde att jag grät så han sa att vi skulle ta henne! :')
så då ringde jag hon som körde bussen och så , hon sa att vi skulle få hem henne idag vid fem .
men jag berättade allt för mamma ochhon jobbar ju i hemtjänsten så hon ringde till han som hade katten så länge för hon hade ju jobbat hos den som gick bort igår :(
och då sa han att jag kunde komma och hämta katten men pappa är ju i sthlm för han har ju åkt flygplan han kommer hem i natt .
så min busschafför hämtade mig och så tog vi hem katten , kattlådan , och mat .
och så fick vi P -PILLER -.-
aja jag är jätte glad!
lyckades rädda livet på en katt<3
hon är en korsning med ngt och norskskogskatt minde än min andra katt annars nästan precis lika i sättet och allt , helt underbar <3<3<3<3
aja , nu sitter hon hos mej och myser , ska fortsätta med det nu!
blir inge rida förens nästa vecka , kila har tappat en sko :(
/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0