gillersklack

ööhh... jaa... GILLERSKLACK heter det stället vi har varit på och åkt slalom i dag, det var skit kul :d
ja. jag åkte slalom , åkte med Amandas familj och 2 andra kompisars familjer. Alla tyckte det var jätte kul. Amanda rammla av lyften varje gång vi åkte upp, duktig flicka (not) hihi. Haha för Amandas mamma så var det första gången hon åkte och jag ska bara säga att det såg (lite) kul ut, hehe..
När amanda och en anna kompis som heter Annie åkte i lyften hon baah..
Amanda - Lollo går det bra ? ( jag åkte lyften själv framför dom )
Lollo - Ja då, det går väl bra. Själv?
Amanda - Jo det går....... AAAAAAAAAA!!!
Lollo - Hur går det sa du? ( Så kollar jag bak , och där ligger Amanda och Annie och jag asgarvar )
Men det gick bra med dom så det är lungt..
Sen en gång när jag och Amanda åkte upp för backen i lyften. Amanda är ju inte ett dugg blyg hon pratar med andra folk runt om kring. Så var det en kille ja i kanske 10 årsåldern. Amanda bah..
Amanda - Tja du där!
Killen - ( Han kollar på amanda , som om hon var värsta fjanern )
Amanda - Hallå du killen där , jaa du i med vita hjälmen.
Killen - Ja? vad är det?
Amanda - Har du det trevligt här i gillersklack?
Killen - Öhh a?
Amanda - Okej, vilken backa ska du åka i ?
Killen - ( lite studdigt ) öö  ? Jag ska hoppa i den stora backen, själv?
Amanda och Lollo - asgarv xd
Jaja vi har i allefall haft en underbar dag med sol o lagom väder. Mer uppdate kommer sen. Sen kanske det kommer en ny header?!?!?!?! :D
/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0