dålig uppdate, jag vet..

hejhej, har bloggat jätte dåligt jag vet..
men  jag har inte hunnit med , jag har ju två bloggar till xd
och ett extra förlåt till fanny, tjata på dig att du skulle blogga.. så gör inte jag det... förlåt <3
men nu ska jag försöka uppdatera mer. men det är ju inte så super kul om ingen kollar eller kommenterar.
så skulle bli jätte glad om ni tipsa runt bloggen, tack :)
okej kan berätta veckan?

Måndag: Jag var i skolan, sen åkte jag till Diva. Skritta ut en stund, gick jätte bra, hon var superpigg men inte alls springig!
Tisdag: Skolan, sen åkte jag till karslund. Vi hade teori det gick bra. Vi skrev ett teori prov, eller aa det var inge prov utan man skulle svara på frågot. Sen fick vi prova göra en egen lektion, eller vi fick se hur man planerar upp för en lektion, mycket att tänka på!
Onsdag: Jag var i skolan, efter så var jag med en kompis.
Torsadg: Skolan, sen åkte jag till Diva, skritta ut barbacka och ramla av, det gick bra.. xD
Fredag: Skola efter skolan åkte jag till Sofhia vi som över till lördag. Vi hade super kul!
Lördag: Var med Sofhia, sen åkte jag till fotbollsträningen och nu sitter jag här. En skit tråkig lördag kväll och har inge och göra. Är väl bara piss låtar på medlodifestivalen i gen oxå?
Söndag: Ska jag åka längdskidor på förmiddagen, efter lunch ska jag till Diva.
Jag och  Divine :*
/  louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0