98 inlägg !

hej , förlåt tjejer oh killar för att jag inte bloggade igår :(
hann inte , kom hem från stallet duschade och åt sen sov jag typ ..
men i går i stallet gjorde jag :

packade hö , martina skulle skritta ut på tratten och kila stod inne i en box för hovslagaren skulle komma :D
så jag tränsade henne så fick hon följa med ut lite ,
tog hennes dressyrträns med vanligt tvådelat bett , hon vart ganska stark , fick typ pilla med tyglarna ganska mkt för att annars fick jag inte henne att stå stilla ;)

sen åkte vi till andra stallet och tog in hästarna och dom verkades , och så mockade vi och ryktade dom .
sen soppade vi och sånt , sen åkte vi till kilas stall igen och broddade henne och lite sånt där ,
ni vet den där grimman hon haft med lilla ludd? nu har en en ljusgrön men rosa ludd :D
ska ta kort på det imorgon , ska rida då!


idag
kvarntorps högen med skolan!
åkte slalom , mest med , Frida , Abbe , Edvin , Emelie , Elin , Madde och Lovisa.
as skööj var det! :D
sen busade jag lite med adam o linus heheh , ;)
sen åkte vi hem och mamma hämtade mig orkade inte gå med all packning.
sen har jag inte gjort så mkt mer än att slappat.
imorgon som jag skrev där uppe ,
ska jag till stallet och rida för pappa kommer och hämtar mig vid halv tio tror jag så ska rida vid tio .
sen är jag i stallet med martina och marcus tror jag!

hejdå!
ska ladda upp några bilder , men dom finns ej på datorn än så det kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0