26/2

Hejhej nu ska jag berätta lite om dagen. Inte så mycket kul iaf... Åkte inte ut till Diva i dag heller , har verkligen inte tid. Nån dag måste man vara med sina vänner oxå. Men i morgon ska jag till stallet och så hela veckan såklart (Y)
I morse ringde Amanda och fråga om vi kunde va  , då visste inte jag om ja skulle till Diva eller inte. Så jag sa att kag ringer upp om ett tag. Då ringer hon vid typ 10.30 och säger att hon och Moa ska till hööks vid 11.00 och fråga om jag ville hänga på , klart att man inte tackar nej till höök (!?!?) Sen ringde Carro då had ehon varit uppe i stallet , så då hängde jag med Moa hem & Amanda följde med :D Vi hade det jätte kul och skratta super mycket. Amanda skulle ha kalas vid 18.00 och undra om jag fick följa med , men det gick inte. Så åkte jag hem. Sen när jag nyss hade dushat och ätit kvällsmat så ringar amanda.
Amanda - Hej , vill du kommer över på fika? (klockan var ja typ.. 19.00 )
Jag - hm.. hehe jag sitter i pyjamas här ;o
Amanda - Men kom i gen ( så här jag Moa i barkgrun baah: åå får jag prata jag vill prata med Lollo )
Moa - HEJ
Jag - Hej vad ville du?
Moa - Inget , ville bara säga hej :D
Lollo - asg!
Amanda - Kommer du eller inte?
Lollo - jaja jag kommer väl.
Så fick jag skjus av Filip på moppen till Amanda , skönt att slippa gå ;)
Där så satt jag Moa och Amanda och bara skratta sen vid typ 21.30 kom Filip och hämta mig igen.
Det var  min dag.
/ Louiise

Kommentarer
Postat av: emilia

hej!

läs min hästblogg! jag besvarar läsarfrågor, ger tips osv, den är rätt ny startad men ni kommer inte ångra er :)

2011-02-27 @ 15:14:41
URL: http://emilia-h.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0