16/2

tisdag:
hejsan! i dag var det skola, tråkigt.. sen gick jag hem till mig, med amanda. Vi åt mellanmål. Macka och jucie. Hehe. Sen kom morfar så han och jag  åkte till karlslund. Vi fick nya hästar i dag, skulle igentligen rida Brilliant, men fick Ponsse denna gång för han hade gått en gång mindre. Inte alls besviken, För han är verkligen underbar!
Vi red dressyr, vi hade Anjelika i dag. Hon var jätte bra. Jätte nöjd över ridlektionen :D
onsdag:
ja, hej. I dag var det skola, fyfan vad taggad jag är inför i morgon. Jag och min klass (5an) ska åka på en övernattning i kilsbergen (blankhult) Det kommer bli skit kul. Borta tyvär torsdag-fredag, så då hoppas vi att fanny håller igång bloggen :D Men om dagen finns det inget kul att berätta om typ.. Har nyss packat klart grejerna och sätter mig snart vid tvn.
Bild: En bild jag har redigerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0