yatzzzzzzzzzy

Ja idag var ja ju hos Yatzy och fixade lite. När jag kom dit runt halv 11 så började jag mocka, jag mockade Runes och Rubins, sedan så hämtade jag in Yatzy och ryktade henne och gosade! När jag tog henne från hagen så blev hon jätte rädd för något och tog värdens största språng framåt och jag typ hängde efter i grimskaftet, annars så var hon lugn som en filburk. Efter att jag hade ryktat henne så tog jag ut henne igen och lunchade alla hästar. Sedan så gjorde jag alla hästarnas höpåsar, asso gud vad tunga höbalarna är, väger ju typ 10 kg, MINST!?! Efter att jag hade gjort höpåsar så fortsatte jag att mocka och mockade Tessies, Yatzys & Alles. Sedan så sopade jag hela stallet, sen kom pappa och hjälpte mig med det sista - att fixa vatten till hästarna. Han börjar äntligen lära sig vad man gör med hästarna! Sedan åkte jag hem och åt lunch & nu har jag pluggat matte. Ska äta något nu innan jag drar iväg på dans.

Jag tog MASSOR med bilder, o ni får några fler i ett annat inlägg, som kommer snart... ojustja, jag har AS många brännblåsor över hela vänstra handen så jag får sitta med bandage nu o det svider som fan! Plus att min stortå är infekterad och otroligt svullen, så det gör så jävla ont när jag går. Men aja, jag överlever!

min hand ;s


you means everything to me honey! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0