Urrrrkkk..

Jag är så dålliiigg på att uppdatera , men ska försöka bli bättre. Vi håller ju på att planera ny design också ;)
Så då blir man väl på ännu bättre blogghumör!
Onsdag:
Skolan. Sen red jag och Carro ut. Gordon har svullnat upp över käken o läpparna , Så Carro tänkte bara ta en promenad. Men sen kom hon på att hon kan ju rida med grimma och grimskaft för vi skulle bara skritta ut en runda. Ja.. så då gjorde hon det. Jag red med träns iallefall , Haha. Sen red vi ut , det gick jätte bra. Sen kom det en gren mot Gordons mage. Det tyckte han var skitläskigt! Så han fick lite panik. Och vi red på en smal skogs väg. Så han klämde ut mig och Diva. Då blev han ännu mer rädd så han skena iväg & bocka med Carro! Jag vände Diva o skritta en bit sen bah ; men vafan CARRO ! Hon hade ju inget träns hlr!!!! Så då red jag i väg mot stallet. Jag trava hela tiden för att Diva var skitpigg och om jag skulle galoppera skulle jag inte få stopp på henne , för hon var väldigt uppsträssad! Aja när vi kom fram till stallet stog Carro där o var så jävla sur på Gordon! Sen hade hon tappat mobilen , men vi hitta den ;)
Torsdag (idag):
Skolan. Sen hem oså ringde jag morfar så drog vi till stallet. Red ut en runda Diva tyckte det var SKIT kul! Galoppera på en äng o upp för en backe. Shit vad hon drog på , så jävla skoj! :) Sen hem o byta om sen på fotbollsträning. Det var också riktigt kul. Sen var jag på kalas o nu sitter jag här. Ska försöka hinna blogga lite imorgon också. Efter skolan ska jag ut o jogga , får se om jag hinner efter. Hihi dutti chey jag är ;)
Men piggahezten xD
Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0