tjena , kan jag få ditt nummer?

hej!'
idag i skolan började vi med att ha svenska , sen fick jag gå ´med Albin och Joel och Elin ska va med när hon e frisk  haha!
aja vi hade rockskola , först gick vi genom trummorna sen vare bara att börja.
jag tog basen , fan vadkul! fast jag tappade bort mig lite men , ah , s what?
'sen tog jag elgittaren och så , det gick inte alls bra!
sen trummorna , det var svårt , han bah du har en bra takt! jag baj : ehm nej jag har ingen takt alls xD
han bah : nehe då hörde väl ja fel!!!
ja bah mm :D

och sen orkar ja inte skriva mer om dan
men jag red idag!
förstred jag och martina och Stina ut en litenrunda snen gick vi tbx o martina lämnade tratten och så , och stina abby osv. jag satte på lindorna på kila (rosa!)

aja så då travade ja lite och jobbade henne i dag på banan dåe ,gick as bra hon sökte sig ner hela tin och så , best pownie in tha fucking world..
martina fotade, och jag hann lägga in bilderna hos pappa och mejla dem till mig själv så jag fkunde lägga upp.
tänke säga att på vissa bilder hoppar hon på kanten , men martina sa själv att hon alltid typ trycker ut sig där  , haha , så det går typ inte och flytta på henne , men ah XD









DAGENS FAIL!  hahah , vadd lite högre än hindret?




*klapp på halsen*




det får räcka ,
vad tycks?;)
med allt rosa (a

/fanny




Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten!

GRYMT SÖTT !<3

2011-04-02 @ 10:16:08
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0