Tävlingen idag!

Tävlade ju idag, en liten clear round på bara 40 cm med Lille skutt, vet att det är lågt, men jag har inte tävlat så mycket med Lille skutt och då är det bra att börja lågt! Jag var så sjukt nervös innan att jag typ hyperventilerade, skakade & höll på att svimma. Men när jag väl kom in på framridningen och började rida så släppte det! Vi hoppade fram på ett litet kryss, och galopperade sedan över några räcken. Sedan skulle vi hoppa bana och det gick helt okej, förutom på fjärde hindret då det lös sol på hindret och han typ hoppade rakt upp i luften och sedan snett, förvånad över att jag satt kvar! :D Resten gick bra, förutom att jag var helt efter på det femte hindret, men annars så är jag super nöjd! Han gick jätte fint på tygeln på framridningen, han är världens bästa ponny! Lovar att det kommer en stor fet bildbomb imorgon, eller kanske i natt? Med en massa fina bilder och en film när jag hoppar! :D

Lille skutt <3 (Inte tagen idag, som ni ser på datumet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0