Stor kärlek ! Del 1

Åh , bara kikade in på Cheval Ridsport och hittade massa saker jag skulle kunna lägga flera tusen på :'o

Hahah här får ni ett litet smakprov av mycket mindre än hälften jag hittade !
Skriv gärna vad ni tycker , kritik är inget farligt ! :D

<---- John Whitaker schabrak ! Give me !

<---*Träggel* Kingsland fleece jacka !tror ärligt talat jag börjar spara till den nu ! Älskar den riktigt ! : D

<--- super schnyggiga !

<---- Spirit Kristall hjälm ! åååh :'''')

Hahahahahah jag kände mig överdriven men jag satt med så stora ögon att dom nästan ploppade ur när jag såg allt , detta blir helt klart min favorithemsida ! hah ,

Ska dissa några grejjor därifrån och eventuellt göra ''Stor kärlek del 2'' sen x'D

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Felicia a

Sorry Jenny men jag måste dissa alla utom schabraket ^^ <33

2011-04-03 @ 11:16:25
URL: http://jamfi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0