stallet the hela day!

haha, öhhm ja min engelska..? HAHA, aja kanske borde bara lite mer aktiv på engelskalektionerna i framtiden! ;)

Var i alla fall i stallet typ hela dagen idag, åkte dit kl 10.10 och kollade på Linnéas ridlektion kom hem runt 13.00 och åt mat, duscha. Sedan tog jag, Linnéa & Felicia bussen 14.25 till stallet igen och kollade på hoppcuppen! Kom hem igen runt 18.30 och då åt jag mat och sedan paj, haha och nu har jag ätit en massa godis. Känner mig ganska onyttig! :D Äsch man borde ju få skämma bort sig själv lite ibland!
Imorgon är det dansuppvisning..nervös! Men det ska bli så jävkla kul! Hoppas jag kommer ihåg dansenbara...mendet går nog bra.
 
jag rider stina..suddig bild javet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0