skolan snart..

Ska dra till skolan om 7 min -.-' usch! Aja, tänkte berätta lite om vad jag gjorde i stallet igår nu när jag hade tid att blogga. Först så vaknade jag kl 09.54 och skyndade mig att göra mig iordning och åkte sedan till Felicia kl 11.50 och var där runt 12 snåret. Vi hade fått en läxa under lovet att vi skulle skriva en laborationsredogörelse och då gjorde vi den tillsammans, och som vanligt så väntar jag med läxorna tills sista sekunden..jag har världens dåligaste självdisciplin! Jag får jobba på det! Sedan tog jag och Felicia bussen upp till stan då vi skulle äta lunch med Emma på La Baugette, super gott! Efter det tog vi bussen vidare till stallet, bytte om och jag gick och ryktade/visiterade Lille skutt och kolla så han mådde bra. Haha, sedan flummade vi tills felicia skulle rida, och efter det så åkte vi hem, jag åt, duscha och gick sedan och la mig efter som jag tydligen då var väldigt trött, men ajg somnade inte förän vid halv 5 -.-' sedan var det bara upp igen 06.40, så kom jag på att det var onsdag, då jag har sovmorgon till halv 9, så jag behövde egentligen inte gå upp förän 07.10. SMARTA FANNY.
Föresten så har jag träffat Lollo i stallet ett par gånger nu, och vet ni? Hon är mycket skummare i verkligheten än var hon visar på bloggen, men hon är också grymt fin & super schysst!

Men jag slutar 14.40 men brukar alltid sluta tidigare, men i alla fall så trodde jag att jag skulle till Yatzy idag, men nu ska jag istället dit i helgen, så när jag kommer hem så kommer säkert fler blogginlägg från mig!


Yatzy får stå för bilden idag, fina ponnyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0