Nu ska jag fanken ta och ge mig !

1. Jag tänker INTE ta någon bloggpaus !
Anledning: Jag vet att jag sa de men so what ? har jag inget roligt att skriva om får jag väl komma på något ? :o

2. Jag SKA börja komentera flera bloggar !
Har redan komenterat 14 stycken idag ...

3.Jag SKA lägga upp fler bilder & fototips m.m.
Övrig info om detta: Har fått mycket komentarer på facebook och sånna sidor att jag fotar väldigt bra . Tycker det är superul att höra så jag tänker dela med mig mera ! Är ingen sån som vill bli känd om saker , lär hellre ut !

4.Jag ska skriva flera , roligare och "skrattigare" inlägg !
Anledning: Känner att jag knappt e rolig här länge ?

5. Det ska komma upp fler outfits m.m från mig !

Så , har bestämt mig för att det ska komma upp 5 inlägg om dagen från iallafall mig :D Kanske inte just de här punkterna varje dag men det ska bli ändring på iallafall mig ;D

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0