mobil bilder!

'hey , dagen var så här , i stallet :

fixade kila , tänkte fixa tratten men vetrinären kom och beskitade bilbo , så då väntade jag.
sen red martina på tratten och jag kila , vi red en liten sväng med skritt och trav.
kila var värkligen skitstark idag! haha ;)
sen tänkte vi ta den lilla rundan igen ! fast med kila och fjalar  , men det är nån gubbjävel (!!!!!!!!!!) som gr med fåren genom skogen för att komma till sommarbetet och så hade några får rymt
och sprang förbi stallet och skulle göra hästarna livrädda -.- fan jävla fårjävlar!
aja och då tänkte ja gå in med kila medans vi fixade fjalar , men det blev rus in i stallet ist för fåren , kila var ju jätterädd , stumpan <3
så ja klädde av henne ist så fick hon stå i Zhantas box , medans vi mockade oc fixade allt där och i lösdriften .
sen red vi , vi red en liten miindre runda , gick jättebra.
hon var inte likastark  men fortf stark xD
sen så körde vi zorillo för andra gången på nåra år , haha!
han är ju en travare , fyfan för slängtrav ! xD
sjukt fult asså xd

aja jag fick oxå tästa köra ( aldrig gjort det med vagn förut .. xD ) det gick jättebra :)

fotade lite med min nya mobil ;)
xperia x8 eller va den heter haa!










kila , hemma i boxen när jag fixade henne , brukar görat i gången men vetrinären kom ju.









FÅRJÄVLARNA!!!!!!!11










FÖRST ZORILLO SEN KILA :)




/fanny













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0