min helg!

lördag : typ , var med folk här hemma och fixa
söndag : stina kom , vi hoppade studsmatta, badade benen i en bäck o massa mer sen red vi med maya och sandra , jag red ruffsan :D
det gick bra, hon börjar bli duktig nu lillan!
måndag : (idag)
stina sov ju här så vi red Doris och abby en liten stund på banan sen red vi ut , maya var med och tömkörde blackie.
aja sen så  frågade stina ;:: ska vi trava lite här? jag bah ah visst :D
sen så efter ett litet tag vart det galopp för både mig och stina , ;)

sen så red vi kila en stund på paddocken , jag först sen red stina lite. sen red vi ut den lilla vägen igen-
gick as bra , galopperade och travade av henne sen så skrittade stina henne :)
har massor med bilder!
frn hela helgen . kommer i olika inlägg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0