Men godmorgon ;)

Hej ! Idag blir det stallet runt 14.00 , senare än vanligt men gick inte tidigare.
Så då ska jag ju rida Bingo och så ska jag och Fanny putsa&smörja inför tävlingarna imorgon (!)
Så ah , nu är jag iallafall hemma med min syrra och behöver nog börja packa , hoppar ju två klasser imorgon ! :D
Inte för jag tror någon missat det men iallafall .. Ska försöka lära Kajsa min kamera imorgon när hon kommer så hon kan fota oss , hon ska med och hjälpa till . Så ah hoppas det blir några bilder iallafall ! :D

Och vi håller på med några nya undersidor här på bloggen ;)

Och har ni tips på övningar m.m får ni gärna kommentera . Själv har jag helt slut på idéer men
gjorde en ganska bra övning igår , ska lägga upp den snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0