idioter!

Aja min egna blogg: http://ponnierider.blogg.se har tydligen blivit borttagen eller anmäld för jag kommer inte in på den ;s såå jag får vänta tills imorgon och hålla tummarna! annars så får jag väl göra en ny då -.-'

Jag red i alla fall idag och hade den envisa ponnyn Adam. Vi hade markarbete och tränade lite bommar, skänkelvisningar på volter med bommar, halter , galoppfattningar m.m! Det gick väl bättre i slutet då han gick ner i form ett par gånger i båda galopper,traven & skritten! sjutk nöjd då han gjorde det, annars så var han bara allmänt jobbig & körde upp mulen i vädret och stretade o bara va as jobbig! Han är ju en ponny så man kan väl inte vänta sig så mycket! Annars så gick det väl helt okej. Hatar den ponnyn, men som tur bara 1 gång kvar innan vi byter. Det blåste ju as mycket vilket gjorde alla ponnyerna lite mer jobbiga och okoncentrerade!

Adam!






Kommentarer
Postat av: Felicia

Det gick ju asa bra på ridningen!! :D <3

2011-04-07 @ 21:58:13
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: Fanny norrman

Adam är ju bäst att rida älskar att rida han:D

2011-04-08 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0