hej allesammans!

hej!
gick ut i hagen och kila älskar ju gräset väldiih mycket så jag tog med mig en morot så slipper jag springa och jaga henne , haha ;)
och då fick ju flisan syn på den så då fick hon en bit , då såg ju kila det och hon typ bah : GE MIG FANNY! DE ÄR MIG DU RIDER PÅ GE MIG DE DÄR! såg det ut som , samtidigt som hon kom gående till mig , sen får jag sms av martina att hennes bil är på verkstan och marcus inte kommit hem än så hon skulle bli lite sen , aja så kan det vara , så tog bort grimskaftet och stod och mös med Tratten och kila en stund sen gick jag och lämnade grimskaftet i stallet igen sen mockafde jag ur några bajshögar från lösdriften sen  gick jag hit.
ska gå ut igen om ca en halvtimme :)
tog lite pics förut , så kan väl ladda upp dem här så länge!
hade råkat ändra så bilderna blir så där oskarpa men har äntligen fixat tillbaka det helt nu! :D






förutom att den blev suddig , men aja jag satte min fot rätt där! aj , snacka om att det kliar..


vitsippor elr vad det heter?


nåra andra blommor ;)


sol




det här tänkte ja har på mig när jag rider , bara så ni vet är bbyxorna rutigas men det ser inte ut som de xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0