hej

hej , först red vi den lilla rundan med fjalar sen skulle jag ju hoppa på banan och det gjorde jsg!
en studs och ett kryss som fick höjas till ett räcke sen :)
på studsen gick det grymt bra först , sen höjde vi det sista och då sprang hon ur hela grejen två grr! det är hennes sätt att testa , haha -.-
men fick över henne sen :)


oskarpa bilder..
detta är ett litet smakprov , mer kommer!

sen red jagbarbacka på  tratten , ca 8 min på banan sen tog vi lilla rundan .







haha ser ut som jag drar henne i munnen men hon brukar ta huvudet o nosa på mina ben , det var det hon va rpå väg att göra här!




som sagt oskarpa..




sen tog vi några på tratten på stallplan , men dom får ni imorgon..
'

vet att jag är för lång , men inte för tung och hon lider inte av det , hon bryr sig inte.



/fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0