Failad hoppning x'd

Först åkte jag ju till stallet , det var ju dom små som skulle rida så hjälpte dom att komma upp , kolla sadelgjordar m.m. Och det är en liten kille som e sjuuukt söt och super duktig :'o hahah så gullig ! sen kollade jag lite när dom red och Hope slängde av en nybörjare hon vart skitädd för någe men ah. 
Sen efter det fixade jag & Evelyn  lite,satt i sadelkammaren o snackade lite med Ewa och Åsa om lite småsaker: D
sen var det ju hoppning för Åsa Hellström . Började väl med att värma upp .
Sedan skulle vi typ värma upp på serpentiner med små kavaletti ''hinder'' , det gick åt skogen , både i traven och galoppen ...Bingo var riktigt pigg och vi skulle göra lätta galoppombyten efter varje , det gick ibland och ah ..
Sedan skulle vi hoppa som en liten bana men långsida , oxer , och ett av de små kavaletti hindrena , det gick bra ibland men han var somsagt pigg och ville inte lyssna hela tiden .  

Så idag har jag väl också ridit då , gick helt okej men ahn var lika pigg och var rätt så bråkig i början , men i slutet gick han riktigt fint ; ) Och eftersom det är Lördag & han var duttif fick han godiiis ^^<3

Imorgon blir det eventuellt lite mer hoppning för ÅSa med Evelyn,Fanny&Elin !

Jag är argggg på Viktorias kamera som inte ville ta kort : ( <3
Men jag tar med kameran till stallet imorgon och ser om jag får några bilder då , kan dock inte lova att det blir bilder när jag rider. ...



/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0